Våffeldagen !

Idag har det varit en såndär jag när jag bara fått totalfnatt och pluggat som en galning i skolan. På matten gjorde jag massor, på fysiken var jag ovanligt uppmärksam på genomgången och på håltimmen (2h) pluggades det konstant. Första timmen gjorde jag fysikläxan tsm med Johan och Andréa, därefter läste vi allihopa på till morgondagens religionprov, super duktigt!

På fotolektionen så fick jag höra att jag itne fick använda mina bilder jag tog i ishallen igår, attans! Aja gjorde en annan uppgift istället så lite duktig var jag, tack till Johan som hjälpte till!

När jag kom hem så tog jag lite våriga kort i trädgården och därefter satte jag mig och löste ett sudoku innan jag gjorde våffelsmet.

När pappa kom hem hjälptes vi åt och göra "knas"våfflor, alltså våfflor som såg helt mysko ut och inte alls ville vara lydiga och släppa laggen, men smakade precis som de skulle!

Nu sitter jag och pluggar religion och kollar på antikrundan, skojskoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0