woooh here she comes!

Gårdagskvällen på trädgårn blev grym, satt inte ner en sekund typ, dansade konstant i 4timmar nästan, hur kul som helst! Tack alla tjejer, hoppas ni hade lika kul som jag!
Fick sällskap hem också, utav Pontus och Joakim som också var på trädgårn, så slapp sitta ensam på tåget! Åkte taxi för första gången i mitt liv också, gratis t.om. Världens snällaste Pontus betalade! Var hemma vid 4 och då totaldäckade jag direkt!

Imorse väckte mamma mig halv 11 och ville ha med mig ut och gå med henne och pappa, så vi åkte ut till rörvik och gick en sväng, drack varm oboy och åt bullar och myste i solen! Tyvärr hade pappa inga batterier i kameran så fick inga bilder på det otroligt vackra landskapet.
Aja, nu sitter jag och bara är jätte trött, har t.om pluggat lite fysik idag, så duktig är jag! Ikväll blir det mys med godis i soffan, nice!

Imorgon är det gameday!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0