Zoombie!

Åh herre vad jag är trött! Gårdagen var full av påhitt..
Först idrottspsykologi på morgonträningen sedan frulle såklart. Därefter prov i religion, sen slutade jag.
Tog en sväng förbi solarieöarna innan jag cyklade hem från stationen för att skaffa lite fin färg innan kvällens utgång.
När jag kom hem slängde jag i mig lite mellanmål och gick ut och sprang 4km, härligt var det! Därefter blev det en stunds deg innan jag ställde mig i duschen och gjorde iordning smink och hår.
Sedan bar det av hem till Bella för lagdest! Hade riktigt kul, med massor utav skitsnack och trevligt sällskap.
Strax efter elva befann vi oss på Nivå och slog klackarna i taket rejält!
Tog tåget hem 02.17 och var hemma strax efter tre, och jösses som jag sov i natt, underbart!

Imorse väckte mamma mig kvart över tio för att fråga om jag skulle med till freeport och köpa skor och det skulle jag ju såklart! Kom hem från shoppingrundan vid 15.00 och efter att ha städat badrummet blev det käk, mums!

Nu har jag precis suttit och rättat projektrapporten och resten av dagen blir det DEG!!!
Ska kolla på körslaget och millenium ikväll och imorgon är det säsongens sista gameday!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0