Chill out, What you yellin' for?

ååh så trött jag är idag, sov världssämst i natt och det var absolut inte kul att gå upp i morse. Men eftersom det väntades spänst och snabbhetstester på morgonträningen så var det bara att pallra sig upp och iväg till skolan.
Efter testerna blev det frulle och några minuters engelska, innan studentsnacket var i full gång, nu är det iaf helt klart vilket tema vi har på utspringstävlingen nästa fredag, vilka två låtar det står mellan till utspringet och vad vi skall ge till våran klassföreståndare...

OM två ynka veckor sitter jag här med ångest och är skitnervös inför utspring och allt vad det innebär, vilken tur att jag iaf har ett jobb efter studenten och inte behöver stressa upp mig över det.

Efter skolan tog jag en vända till sport-life för att sola och sedan bar det av hem. Var hemma vid ett och jag bestämde direkt att sängen vore en skön plats och la mig och sov i två timmar innan träningen.
Träningen gick helt okej, riktigt kul att träna med damtruppen faktiskt!

Imorgon är det skola som vanligt, börjar iof inte förrän 11.10, men eftersom min kära moder beställt en städfirma till åtta imonbitti så måste jag upp tidigare än nödvändigt, aja det blir ju rent och fint här hemma iaf.
Efter skolan bär det av direkt till hallen för träning, först inne och sedan ute, låter som gristräning i mina öron, men jag gillart!

Nu blir det sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0