Dags att utse vinnarna..

Idag har jag inte gjort många knop, städat badrummet och läst en massa kapitel i män som hatar kvinnor..
Blev makrill till lunch vid tre tiden och därefter bänkade jag mig i soffan!

Det var dags för avkast i årets sista dammatch, nämligen SM-finalen mellan IK Sävehof och Skövde HF. Jag visste att skövde var favoriter inför sammandrabbningen men det kändes redan från början att sävehof var starka.
Jag hade väl egentligen inga favoriter inför matchen eftersom jag håller på både skövde och sävehof när dem spelar, därför kändes det bra när Sävehof tog på sig guldhjälmarna men det sved rejält när jag såg skövdes sorgsna miner.

Nu hoppas jag på Sävehof även i nästa match, när det är avkast för herrarnas final klockan 19.00 i Malmö arena. Sävehof möter Drott och förhoppningvis blir det en rolig match där sävehof står som segrare efter 60minuter.
Ska spana lite extra på Johnny Olsson i drott bara för att han är riktigt snygg!

Just nu roar jag mig med scoby-doo på kanal5, tjofräs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0