En bal på slottet

Ikväll är det dags för Katrinelundsgymnasiets studentbal, och snart börjar jag förberedelserna inför kvällen. Klockan 14.15 skall jag befinna mig i frölunda hos Jessica för att få en riktigt snygg frisyr, därefter blir det ilfart hem för smink och ombyte och fotografering i trädgården innan jag skall vara hos Rebecca vid 17.45. Hoppas på fint väder hela kvällen!

Vaknade förresten i morse med värk i hela vänstra sidan av ansiktet, skit läskigt, fick smått panik och det gick inte över efter en värktablett heller, men som tur är så kan min mamma alltid hjälpa till och med hjälp av massage i nacken och strech så släppte det, antagligen en nerv som låg i kläm, ursch det vill jag aldrig mer vara med om.

Nu sitter jag för övrigt bara och väntar på att tiden skall gå så jag kan börja göra mig i ordning.
Tjofräs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0