EN vecka, helt sick

Idag började min allra sista gymnasievecka, helt sjukt!
Morgonen började med cooper på valhallaIP och det gick inte alls nått vidare idag, grymt missnöjd med tiden.
Därefter dusch och frulle, gick sedan till Universeum för att göra klart mitt slutprojekt i fotokursen, så nu har jag alla bilder och kan redovisa ordentligt imorgon, yes!

Efter allt detta åkte jag hem och la mig på terassen och läste en stund, innan det bar av till heidhallen för träning. Gick faktiskt riktigt bra på träningen idag, förutom att jag gjorde något skumt med vänsterknät när jag skulle runda en kona, så nu är det alldeles stelt och vill inte böjas ordentligt, ärsch det går väl över tills imon iaf.

Kvällen har inte varit allt för intressant, degat mest.

Imorgon har jag mina absolut sista lektioner, religion, engelska och foto, sen är jag helt klar och ska bara gå och njuta av sista veckan som gymasieelev. Sen bär det av ut i verkligheten!

Tjofräs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0