första riktiga dagen som guide!

Idag har jag varit "ledig" från skolan och skulle egentligen varit duktig och fotat det sista i fotokursen, men istället blev jag inringd akut till jobbet och fick åka till Universeum och guida i regnsskogen i några timmar. Det gick faktiskt väldigt bra eftersom det var första gången jag var helt själv och det har regnat nästan hela tiden, så kom hem alldeles dyngsur, men det är bara att vänja sig för det lär hända fler gånger...

Imorgon har jag domarutbildning på morgonträningen och därefter mitt sista prov på gymnasiet, woho! (Skall alldeles strax återgå till religionsanteckningarna men var bara tvungen att kolla datan först). Eftermiddagen/kvällen imorgon innebär träning och därefter tar jag en lugn kväll.

Helgen innebär jobb för min del, så om det är någon som har tråkigt i helgen så kom och besök Universeum!


tjofräs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0