Heldag i Lundbystrand

Idag har det varit första dagen av det årliga Gymnasie SM i Lundbystrand, en viktig händelse varje år.
Spelade första matchen mot Filborna och åkte på stryk med uddamålet, efter en dåligt genomförd match, riktigt jävla surt! 
Andra matchen gick av stapeln 14.00 och då stod John Bauer för motståndet, Bundsen storspelade i målet och vi kunde vinna med 16-2.
Sista matchen spelades efter en portion överkokt pasta och äcklig köttfärssås. Vi mötte Eslöv och efter ytterligare en bra laginsats vann vi. Tyvärr hjälpte inte allt slit och vi slutade som grupp2a vilket betyder att vi kommer komma bäst femma, inte alls kul!

Kollade på en hel del matcher innan jag begav mig hemåt och nu kollar jag på allara sista avsnittet av Andra Avenyn, sen blir det True Blood innan jag beger mig mot sängen.

Tagga, tagga.. Match 8.30 imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0