Hon är nöjd!

Just nu känns tillvaron väldigt ljus och det är ju alltid positivt! Men det var inte det jag tänkte skriva om idag utan jag tänkte berätta hur min dag sett ut...

Började skolan 11.10 med religion i drygt 30minuter, därefter slutade jag egentligen men jag stannade kvar för att äta den vidriga maten i bamba och plugga lite engelska.

Strax efter ett begav jag mig mot Universeum för att fota lite innan brandutbildningen som började 16.00. På vägen gick jag igenom actionparken och träffade på Pontus så där fastnade jag en stund och fotade och snackade, innan jag gick vidare.

Brandutbildningen gick bra och gick mest ut på att hitta alla nödutgångar, det tog väl sådär 1,5 timme sedan tog jag och Fredrik tåget hem.

När jag kom hem åt jag toast och nu sitter jag och kollar på Äntligen hemma.
Kvällen blir lugn och jag taggar för Gymnasie SM imorgon! Heja Katrinelund!

Tjofräs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0