Knock Me Off Of My Feet

Idag har det varit en snurrig dag, jag har definitivt inte haft koll på någonting, vilket i slutändan resulterade i att jag tappade mobilen på tåget. Vilken fruktansvärd tur jag hade att en kille som hette Linus tog hand om den så att jag fick tillbaks den helt smärtfritt. Tusen tack!

För övrigt idag då så hade jag morgonträning som bestod av 45minuters löpning. Därefter åt vi vår allra sista frulle någonsin, sorligt att vi inte ska sitta och snacka gosip på morgonen längre. =(

Efter frullen gick jag upp en trappa och joinade resten av piratklassen som höll på att byta om och sminka sig, vi blev riktigt snygga inför utspringstävlingen och det gick faktiskt rätt bra, bästa tiden på spiken, vi slog bernadotte!

Under slutet av femkampen så kom regnet och det blev rysligt kallt i shorts så innan träningen åkte jag hem, blev något utstirrad i min vilda utstyrsel, hehe. Och när jag skulle av tåget så tappade jag mobilen men fick som tur var tillbaka den, vilken tur att det finns ärliga och snälla människor i världen!

När jag kom hem iaf blev det bara snabbt käk och sedan till träningen som förutom nötning på en sida bestod av hinderbana, riktigt jobbigt för de redan tunga benen, men det är rolig fys iaf!

Kvällen har spenderats i soffan med päronen och nu sitter jag och kollar på nån film med ben stiller och malin åkerman.

Imorgon blir det äntligt bal, åååh vad roligt, jag toklängtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0