Kort vecka, skönt!

Den här veckan består endast av tre skoldagar, en avverkad=två kvar!
Imorse började dagen med långlöp på nästan en timme, uppför halva vägen och nerför halva. Jag hängde på Frida och Linn och vi hade ett bra tempo när vi sprang från skolan till skatås och tillbaka igen. En ganska lagom runda sådär på morgonkvisten.
Efter en skön dusch blev det en efterlängtad frulle och sedan gick jag upp för att ha engelska, som visade sig bestå av betygsnack för dem som inte fått veta än. SÅ jag slutade och satt och snackade med Andréa, Rebecca och Malin innan jag drog mig hemåt igen.
När jag kom hem var sängen väääldigt lockande och efter 1,5 timmes sömn beslutade jag att det var dags för mat och sudokulösning! hehe.
Nu sitter jag här framför datorn och har pluggat lite fysik, ska nog gå ut i solen och sätta mig med min bok en stund.

Ikväll springer jag vårruset kl 19.00, därefter åker jag direkt till heidhallen för försäsongsträning! Vi får väl se om jag lever imorgon!

Tjofräs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0