Myskväll, god mat och.. regn

Morgonen kunde ju börjat bättre om man säger så. Skulle haft domarutbildning men den var tydligen inställd, inte alls kul när man kommer till skolan och får veta det fem minuter innan man skulle ha börjat. Aja, vilken tur att jag hade träningskläder med mig då så att jag kunde gymma iaf. Körde armar och bål i nästan 1,5 timme innan jag och Frida begav oss till frullen. Bröden i bamba va torra och hårda, inte bra alls, men det gick ner ändå som tur var.

Hade sedan fysikprov, struligt med salar var det också för alla ettor skrev nationella imorse. Fick tillslut sätta oss i en sal och skriva, men jösses va min hjärna var degig, tur att provet inte gällde några avgörande betyg för min del, satt mest och kladdade, men efter drygt 1timme var jag iaf klar med allt jag kunde. Därefter gick jag och Dea ner för att äta äckelpyttipanna innan jag begav mig hemåt.

Självklart började det regna på vägen hem och det resulterade i att jag var dyngsur när jag klev igenom ytterdörren här hemma. Sedan jag kom hem har jag itne gjort så mkt, sytt fast clips på löshåret, ätit pepparkakor, löst sudoku och diskat lite.

Nu ska jag försöka hitta något på TV'n som är sevärt, kvällen spenderas framför Tv'n, True blood som vanligt. Och eftersom det är helg nu så blir det lite extra lyxig mat.

Tjofräs

FÖRRESTEN, GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN ANDRÉA =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0