NV3a kommer alltid att minnas...

Så lyder rubriken på ett av de lakan som vi målade i skolan idag. Under står sedan våra lärares typiska kommentarer och citat, haha elaka som vi är.

Efter målandet åkte jag hem för att äta och gå en liten promenix i mina balskor, hoppas jag överlever hela kvällen i dom!
Blev gym vid fem tiden och jag träffade även Patrik och snackade en del, tog därför väldigt lång tid att göra alla övningar, men det var det värt. För vem nekar ett trevligt sällskap?

När jag kom hem så satt jag och njöt på våran nya fina altan en stund innan jag ställde mig i duschen och nu är även allt packat inför morgondagens utspringstävling där NV3a förvandlas till vilda pirater, så nu taggar vi järnet!

Dags att sova snart oxå, samling 9.30 imon för att sminka och klä ut sig samt öva på våran sketch innan det bär av till Azaleadalen.

Aja tjofräs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0