Omfamna mitt organ med förmak!

Jösses vad jag tyckte det lät kul när den här meningen dök upp i så ska det låta, rubriken syftar egentligen på låten håll mitt hjärta, men med en ny titel hehe.

Idag har det varit en helt OK dag, det blev domarutbildning på morgonträningen och snubben som höll i det var väldigt rolig att lyssna på. Efter 1,5 timmes föreläsning kom vi ner till bamba och såg att frullen var stängd, fy satan va dålig stil! Gick till ica med Frida och Dempe och köpte en macka och en drickyogurt. När vi kom tillbaka till skolan hade de övriga tålmodiga handbollarna lyckats fjäska in sig i bamba och fått sig lite mat, satt och joina dem en stund innan jag gick upp för att skriva religionsprovet.
Provet gick bra tror jag, skrev 8 sidor på 4 frågor så förhoppningsvis fick jag med allt!

Efter provet bar det av hemåt, satt i solen och läste en stund innan det börja åska och regna, jag som alltid varit livrädd för åskan höll mig faktiskt ovanligt lugn, men det berodde nog på att det var ljust ute. Fortsatte läsa en stund innan jag laddade med käk och ombyte inför träningen.
Blev en svettig träning då heidhallen kokade av värme idag, det var mycket skott och det var roligt, efter inneträningen blev det långlöp, 40minuter ute i spåret och därefter åkte jag hem. Var riktigt jobbigt att springa när det var så fruktansvärt kvavt ute men det gick rätt ok ändå.

Under kvällen har jag bara kollat tv och ätit mat typ, nu kollar jag på filmen Familjen är värre och ska snart sova eftersom jag börjar jobba 9.45 imorgon, woho, kommer vara sjukt mkt folk pga gbg-varvet och även väääldigt varmt! Men det är det värt!

Tjofräs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0