Riktigt rolig kväll igår

Gårdagens utekväll blev riktigt lyckad.
Vi tjejer började kvällen hos Andréa med lite snacks, gino, kortspel och massa massa skratt, väldigt lyckad förfest.
Redan vid tio begav vi oss in till stan för att mötta upp Johan och gänget. Strax innan elva steg vi in i dimman på trädgårn och hade en super lyckad kväll och det blev lite reunion med nyårsgänget, super kul och trots den egentligen kassa musiken dansade vi loss ordentligt, dansgolvet var våran plats i tre timmar innan vi beslutade oss för att det var dags att åka hem.

Var hemma vid tre och efter en god natts sömn vaknade jag vid elva för att äta frukost. Hela förmiddagen har jag städat ur bland lådor, pärmar och annat och det är väldigt skönt, går dock fortfarande i pyjamas och har inte ens duschat än. Kollar på "mitt liv som popstjärna" just nu och ska alldeles strax ställa mig i duschen och sedan gå ner till inlag för att kolla lite på AranäsOpen som spelas i helgen.

Ikväll blir det TV-mys, tjofräs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0