Saturday evening

Det är lördag kväll och jag sitter och kollar på nån konstig film som heter "timmarna", fattar nada av den, menmen...

Efter förra inlägget så har jag duschat, varit nere en sväng på inlag och kollat lite lerbrottning (handboll på leriga gräsplaner), burit en väldans massa planker och hjälpt till lite på altanbygget.
Brorsan fixade kvällsmaten som bestod av toast, därefter åkte jag till Coop för att köpa godis, har inte ätit lösgodis på väldigt länge så suget efter konstgjorda ämnen som smakar gott var otroligt stort, så även hos mamma och pappa, så vi har tillsammas ätit upp en stor godispåse och kollat på Sommarkrysset och Brottskod.

Kvällen kommer bli lång eftersom jag ska hämta Filip på nån lokalfest någon gång efter ett. Så alla som läser detta får gärna höra av sig och underhålla mig!

Bild från igår (lånad av Dea)
Malin, Rebecca, Andréa och Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0