Sista Gymnasie SM är över..

Ursch vad hemskt, jag gillar det inte men det är bara att insé att efter mitt fjärde (var med året innan jag började också) gymnasie SM så är det över. Efter att endast ha förlorat en match under hela mästerskapet så slutade vi på en femteplats efter att ha slagit Aspero i placeringsmatchen. För min del blev det dock inget spel alls idag utan jag satt på bänken och hejade istället!
Det har varit två riktigt roliga dagar trots den dåliga placeringen och det känns verkligen tråkigt att vi bara har 26 dagar kvar tillsammans...

Aja nog om tråkigheter, när jag kom hem efter att ha kollat på finalerna för flickor och pojkar i ettan så chillade jag en stund innan jag begav mig ut i spåret. Tanken var att bara löpa ur kroppen så att jag skulle kunna röra mig imorgon, men det blev ganska högt tempo mot slutet ändå, typiskt mig. Därefter lite bålstyrka och strech, så nu är jag fit for fight igen!

Imorgon är vi lediga från morgonträningen och jag börjar därför kl 10.00 med en religionslektion på två timmar, hoppas vi får tillbaka proven! Efter lektionen beger jag mig till gymmet för att köra ett skivstångspass (tror jag) och sedan är det helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0