Söndag

En ganska okej söndag idag faktiskt, började förmiddagen med att städa en av bilarna invändigt, därefter snörade jag på mig löpardojorna och sprang ner till inlag och tog en extra runda på båtvarvet innan jag kollade på HJ och DJ finalerna i aranäsopen. RIK vann sin final efter förlängning och Önnered vann damjuniorernas ganska klart.
När jag kom hem blev det mat och sedan fortsatte jag på rengöringen av bilen, den blev riktigt ren och fin och jag blev skummig och blöt. När jag var klar med rengöringen så tog jag mig en skön dusch och nu sitter jag här och kollar på TV.

Kvällen spenderas i soffan och så småningom blir det mat och Bones. Sedan sängen och imon är det spänst och snabbhetstester på morgonträningen.

Tjofräs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0