Summering av helgen..

Min helg har inneburit jobb, 9.45-16.45 både lördag och söndag och jag är helt slut i huvudet nu. Men det har varit riktigt roligt att äntligen få jobba på riktigt, hålla i guidningar och svara på frågor från nyfikna besökare. Dock har det självklart funnits stunder när det knappt varit nått folk alls i RS och jag helst av allt hade velat sitta ner och massera mina stackars fötter. Men jag är helnöjd ändå! Mina arbetskamrater är urgoa, kunde inte fått bättre, mina arbetstider är väldigt bra, inte för tidigt å inte för sent och det är oftast lätt att få kontakt med besökarna så att man iaf har lite att sysselsätta sig med..

Kvällarna har jag spenderat hemma med mys i soffan, och nu blir det nog sängen alldeles strax, tagga inför morgondagens cooper!

Tjofräs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0