The lights will guide you home

Har varit en rätt okej idag idag måste jag säga..

Började 10.00 med religion, två timmars snack om två olika livsåskådningar utan Gud, fick sedan tillbaks provet, hade två poäng från MVG, det sved lite, men får väl vara nöjd med det ändå.
När klockan blev 11.50 slutade vi och jag sökte upp Lena för att få reda på betygen i svenskaB och engelskaC, MVG i båda, fatta om jag va nöjd med ett MVG i engelskaC eller? Hur nice som helst!

Sedan blev det käk, drumsticks i bamba och nått äckligt matvete? uhu.. kycklingklubborna var iaf goda, inte så mättande dock, men det dög att gå till gymmet på.
Väl på gymmet hjälpte Johannes mig att få bukt på min frustration när det gäller knäböj, och han fick mig att konstatera att jag inte är så stel som jag själv tycker, utan bara tar ut rörligheten på fel ställen, alltså fuskar så att lyften blir sämre, hur dumt som helst. Aja, jag kommer ha enorm träningsvärk i hela kroppen imon, efter massor av knäböj, marklyft och komplexserier, skönt!

På vägen hem blev det en vända till solariet och sedan hem och dö lite i soffan. Gjorde även en jätte god paj till hela familjen, den var uppskattad!

Nu sitter jag och diskuterar skottstyrka med Jeppe över msn, tjofräs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0