the mentalist

Just nu sitter jag framför tvn och kollar på the mentalist, är väldigt tung i kroppen efter två dagar med riktigt intensiva träningar, men det är roligt så det är helt klart värt det, nästa vecka är det hellweek oxå, låter lockande!?

Hade mina absolut sista lektioner idag, religion där vi fick tillbaks provet (en poäng från mvg, kändes ju sådär), engelska där vi enbart snackade student och foto där jag äntligen blev klar med alla uppgifter, härligt!

Direkt efter skolan åkte jag och tränade och när jag kom hem blev det omedelbart käk och dusch, snart är det sängen och imorgonbitti är det domarutbildning som gäller, därefter gym och utbildning på jobbet, nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0