Träning är underbart!

Första riktiga försäsongsträningen för min del, inte allt för jobbig måste jag tyvärr säga...
Uppvärmningen var att springa upp till Ruddalen och ta ett varv runt fotbollsplanerna (lilla varvet).
Sedan Hade vi ett spänsttest (stående längd), ett allmänt konstigt test (kasta en 3kg's boll baklänges typ), snabbhetstest (40meter flygande start).
Träningen avslutades med 3,2km på tid (lilla varvet x2) så nästan ett cooper-test alltså. Bestämde mig för att inte döda mig i början och gick ut i ett rätt lagom tempo, sen kunde jag öka och i mål kom jag på 14,24 som är en helt okej tid för dagen, enormt kissenödig och små förkyld drog väl ner tiden några sekunder, men jag är faktiskt ganska nöjd, det här visar att jag inte har tappat allt under vintern iaf! Nu laddar vi för Vårruset som bär av stapeln om en vecka, go-go!

Nu är jag nyäten och nyduschad, sängen är otroligt lockande!
Tjofräs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0