Trött tjej

Gårdagen var otroligt lyckad, alla var jätte fina och vi hade riktigt roligt tillsammans även om de flesta tjejer hade ont i fötterna efter halva kvällen.

Det blev massor med fina kort, god mat, trevligt sällskap och barfota dans!

(bilder kommer när min dator behagar sluta lagga, jag är jävligt förbannad på den idag)

Sov riktigt länge idag och efter att ha ätit frukost, städat igenom mitt rum lite lätt och löst sudoku så tog jag mig an uppgiften att försöka reda ut mitt hår, det var en hel del spray i det igår och det märktes när jag duschade, det gick åt en hel del balsam, men det var det värt!
Idag i övrigt har jag inte gjort mkt, har ägnat mkt tid framför datorn och tittat på massvis med bilder från igår, försöker få ut mina egna på facebook men min dator är ju som sagt åt helvete kass idag, men det kommer snart.
Kollade precis på dammatchen, sverige-tjeckien som sverige efter en otroligt dålig andra halvlek vann och gick vidare till EM-slutspelet, woho.

Klockan 20.00 börjar nästa stormatch, kiel-barcelona i herrarnas CL-final, kan bli en bra match, men jag tror på kiel!

Nu ska jag försöka roa mig en stund, tjofräs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0