tunga ben!

Gosh vilka tunga ben jag har idag, efter gårdagens två löppass och ett fyspass var jag ändå duktig nog att gå till gymmet på min 3 timmar långa håltimma, härligt!

Har även haft religion, solat och haft fotolektion idag, en ganska ointressant dag faktiskt.

Var inte hemma förrän efter fem och det första jag gjorde var att äta mat, självklart!
Efter det har jag pluggat fysik inför morgondagens prov, läst lite i min bok och bestämt allt gällande balfrissan med Jessica, som förövrigt är supersnäll och hjälper mig att se snygg ut till balen!

Funderar på om en dusch vore skönt och ska nog ta och göra mig en fruktsallad sen som jag kan gotta mig med medans jag kollar på the mentalist.
Imorgon är det domarutbildning, fysikprov och gym som gäller!

Nu drar jag, tjofräs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0