you try to be cool, you look like a fool !

Ingen uppdatering igår, men det berodde på att jag åkte hemifrån vid 10 på morgonen och kom hem vid 8 på kvällen, hade alltså inte tid med bloggen då.
Var i skolan till halv fyra och hade religion, engelska och foto innan jag begav mig till heidhallen för ett 2,5 timmars pass. Trots spränghuvudvärk så kändes det bra på både inne och ute träningen, men när jag kom hem så mådde jag väl sådär, min förkyldning har brutit ut och satt sig i både öron, näsa och hals!

Mådde inte bättre imorse men pallrade mig iväg till morgonträningen för gymtester, persade i dips och även brutalbänk tror jag, resten är ganska oförändrat sedan sist så det behöver vi inte ens ta upp här.
Efter testerna så slutade jag för dagen och efter en dusch så drog jag på mig shorts (!) och gick å käka frulle innan jag åkte hem och somnade i bikini på altanen. När jag vaknade nån timme senare var det stekhett och när jag kollade termometern visade den drygt 30grader i solen, hur underbart är inte det!? Jag har självklart spenderat hela dagen utomhus och njutit så mycket jag bara kunnat av solen och det märks nu, är alldeles tokröd på både rygg och bröst, men vilken tur att det är brunt imorgon!

Nu är jag alldeles slut och ska alldeles strax slå på tvn och kolla på grey´s och true blood innan det blir sängen.
Imorgon är jag ledig men ska nog vara duktig och gå på fotolektionen ändå. Om jag orkar vill säga!

Tjofräs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0