apbebisar!!!!!

Idag har jobbat hela dagen och det första jag fick veta när jag kom till jobbet imorse var att våra silkesapor fick sitt andra tvillingpar i lördagsnatt, och dom är SÅ söta, fastklistrade på pappa Gustavs rygg, inte större än en tumme heller, det är nu man inser hur stora de fem månader gamla ungarna är, jösses vad snabbt det har gått. Nu har vi alltså 10 apor i regnskogen att hålla koll på, så passa på att komma dit och titta medans de är små!

Aja förövrigt har det varit en trevlig dag på jobbet med väldigt mycket folk. När jag kom hem blev det käk och taggning inför träningen. När vi insåg att vi bara var 9 pers på träningen sjönk humöret lite men det var inget som inte lite minihandboll kunde fixa. Vi lirade minihandboll i 30minuter och tillochmed Kent(tränare) var med, och jag har aldrig någonsin sett en människa leva sig in så i en skojturnering i minihandboll, sjukt roligt och oj vad vi skrattade!

Sen blev det mycket skott, en ganska bra träning ändå måste jag säga, nu är jag nyduschad och sitter och väntar på att min nytejpade rygg ska torka, tejpen torkar väldigt långsamt, nu är det iaf dags för mat och snart sängen för imorgon är det jobb igen.


Bild från google, men nästan så ser bebisarna ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0