Efterlyses: min röst!

Gårdagen pajade min röst totalt, först jobb med massor av gäster som skulle underhållas med safari och annat. Sedan blev det en chillkväll hos Annielle, riktigt trevligt, en lagom lördagkväll med trevligt sällskap, lite dricka och snacks. När Annielle och Daniel senare skulle iväg så stack Jag och Kristofer ner till en liten Irrlänsk pubb som heter Paddingtons och mötte Mehdi och Carro, där hade vi grymt trevligt, Kristofer underhöll oss med ett gäng sluddrande berättelser och när det stängde vid ett så åkte jag och en full Kristofer hit för att slagga. Men Kristofer som är kock fick för sig att han skulle leta recept på kålpudding mitt i natten och allt vårt snack höll mig vaken till halv tre, vilket kändes efter ytterligare en dag på jobbet...
Jag har absolut ingen röst kvar och snälla som mina arbetskamrater är ställde de upp och höll i mina safaris idag, tusen tack!

Nu ligger jag och halvsover i soffan, jag är så fruktansvärt trött och borde egentligen sova på riktigt men kollar på Bridget Jones och kan ta mig en rejäl sovmorgon imorgon istället.

Åter till Tvn, tjofräs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0