En tråkig måndagkväll!

Vem?
Vem sov hos dig senast?- Kristofer
Vem pussade du sist? - hmm.. nån random i guess
Vem tror du tänker på dig just nu? - mamma såklart!
Vem skulle du ta med dig på en utlandsresa? - Sandra
Vem skrev ditt 5:e inkomna sms?- Olle
Vem har du senast ringt? - mamma
Vem kommer du aldrig att förlåta? - Det vet dom bäst själva.

Vad?
Vad får dig att bli rädd? - Ofrivillig ensamhet
Vad gjorde du i helgen? - Myste på stan med Carro och shoppade lite.
Vad skulle du göra om du fick reda på att en av dina närmaste plötsligt inte lever?- Gråta
Vad har du på dig just nu?- min fina gröna mysdräckt
Vad tänker du på just nu? - vad jag ska ha på mig på julfesen.
Vad för mobiltelefon har du?- sony ericsson
Vad är det för färg på din vänsta strumpa? - har inga strumpor på mig

Är?
Är du snygg?- Det finns några som tycker det
Är du brunett? - Nix
Är du orolig för något just nu? - Inget jag kan komma på
Är du lycklig? - Ja
Är det snyggt med rosa strumpor? - njea inte precis
Är du kär? - neh
Är du oskuld? - Nej du
Är du mysig? - Ja absolut!
Är det snyggt att vara riiiktigt smal? - Nej, bara äckligt
Är du ensam just nu? - jao förutom tvn
Är det soligt ute? - nopp, svart

Har?
Har du någonsin ljugit för en vän? - Ja tyvärr
Har du blivit sviken av en vänn förut? - Ja.
Har du plattat håret någongång? - Det händer.
Har du något husdjur? - brorsor räknas inte va?
Har du gått ner i vikt förut? - inte frivilligt
Har du hål i naveln? - nope.
Har blåa ögon? - nix, gröna
Har du varit i Asien? - nej

Vill?
Vill du ha breda höfter? - Handbollshöfter, avgör du
Vill du vara smalare? - nehe du
Vill du ha en hund? - Jag tycker pappa ska ha hund som jag kan låna!
Vill du att det ska vara soligt nu? - Sommar och sol, ja tack!
Vill du ha sex just nu? - kanske
Vill du vara singel? - Jag är singel så ja
Vill du sova just nu? - Inte än, men snart

Kan?
Kan du cykla fort? - Jadå, om det inte är halt ute
Kan du sminka snyggt? - Tillräckligt för att få ragg
Kan du springa långt? - åh ja
Kan du vara utan godis och andra onyttigheter i mer än en vecka?- Ja.
Kan du bita dig i tån? - Nej inte längre
Kan du vara sparsam med pengar? - ajjamen
Kan du vara utan sex tills du är gift? - försent

Hur?
Hur vill du ha det i ditt rum? - ljust med fondvägg av tavlor och bilder.
Hur vill du bo? - I en egen lägenhet
Hur är ditt drömjobb? - Kan inte leva på handbollen, men Universeum är ändå nice
Hur mår du egentligen? - Bra bortsett från förkyldningen
Hur ska en drömkille/tjej vara för dig? - hmm, han finns inte på riktigt !
Hur många solglasögon äger du? - fem par typ
Hur länge ska du vara vaken idag? - Tills jag somnar.

Ska?
Ska du sova snart? - yes
Ska du utomlands i år? - nej
Ska du ha något svart på dig imorgon? - japp
Ska man ha blåa eller bruna ögon som tjej? - Gröna!
Ska man vara lång eller kort som kille? - Längre än mig så är det lugnt
Ska du duscha i morgon? - efter träningen ja
Ska du köpa något i veckan? - återstår att se


Har man tråkigt så har man, nu Navy CIS

Kommentarer
Postat av: carro:)

yo! wazzup? haha, smsa mig när du ser detta!

tänkte på typ nyår (och om inte tidigare också), om vi skulle ses då? kan du isf dra med mig 2-3 vänner så kan vi kanske komma ner, om du vill haha, men du har inte lägenheten längre då va?, du kanske är själv hemma? gbg är ju alltid trevligt! vi kan ju se, skulle varit awesome iaf:D puss på dig!

2010-11-22 @ 23:32:45
Postat av: carro

& btw, du fyller ju endå år direkt efter så då har jag ju endå en anledning att komma;) puss

2010-11-22 @ 23:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0