En väldigt vanlig helg...

Igår jobbade jag hela dagen sen gick jag till willys för att handla, så nu är mitt kylskåp påfyllt. Spenderade kvällen med Kristofer och vi kollade på en väldig massa film och dåliga youtube-klipp. Började med Liar Liar och därefter Pulp fiction som förövrigt var en helskum film, men men. Vid två på natten var Kristofer hungrig och ställde sig i köket för att göra omelett, den vart riktigt god, sen satt vi uppe och kolla youtube-klipp en stund och pimp my ride, sen gick vi äntligen och la oss. Vaknade en timme innan klockan ringde imorse, inte okej, men sånt är livet.

Idag har jag jobbat hela dagen och efter jobbet kom Kristofer förbi på Universeum och bjöd på grymt god prinsesstårta från Tabla där han jobbar numera. Kanske dit man ska gå och äta mat någongång eftersom allt han hittills har bjudit på varit riktigt gott.

Nu ska vi fira lite fars dag här i Kungsbacka.
Tjofräs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0