Förkyldning

När jag la mig igår kväll hade jag garanterat feber, inte alls kul! Och min rygg har strejkat sedan igår förmiddags så min natt var väldigt jobbig i natt. La mig redan klockan tio men vaknade fyra på morgonen och hade så ont i ryggen att jag bara ville skrika samtidigt som jag kallsvettades. Men jag lyckades somna om och vaknade ett antal gånger innan jag bestämde mig för att gå upp vid 8. Då mådde ryggen och och förkyldningen bättre och efter en varm dusch så kunde jag slockna i sängen en stund till.
Sedan tog jag tåget till KBA eftersom det är behagligare att vara sjuk där det finns ett medicinskåp, en bubbelpool och en spikmatta att utnyttja. Så jag har bara kurerat mig hela dagen och jag hoppar tillochmed över träningen idag för att jag ska vara riktigt pigg och taggad till matchen imorgon.

Nu sitter jag och kollar på lyxfällan med spikmattan bakom ryggen, lite skrämmande hur väl den faktiskt fungerar på mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0