förkyldning

Ursch vad jag inte vill vara förkyld just nu, det är grymt påfrestande att jobba när huvudet blir alldeles mosigt av alla ljud och värmen och att snörvla bland alla gäster känns ganska oförskämt. Men jag överlevde dagen och guidningarna idag gick bra, mamma och pappa var inne och kikade på våra apbebisar.

Var inte alls pigg efter jobbet men ändå åkte jag till träningen och det gick ganska bra, känns att det sitter en förkyldning i kroppen just nu men så länge halsen mår bra är det bara att köra på!

På vägen hem efter träningen passade jag på att köpa med mig pizza för att slippa laga mat och nu ligger jag mätt och belåten i soffan, borde nog duscha också, men tänkte kika på utröstningen av idol så väntar lite. Sen går jag faktiskt och lägger mig så att jag orkar jobba imorgon, blir förhoppningsvis lite afterwork på kvällen, grymt kul!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0