Jag känner mig sjuk och ynklig..

Imorse var det strömavbrott väldigt länge så när jag vaknade så var det iskallt i hela huset, inte alls skoj. Men när jag väl fått i mig lite frukost vart jag pigg och lite varmare. Sedan drog jag till gymmet och körde ett ben-pass, oerhört skönt trots all träningsvärk jag fick efter igår.
När jag kom hem igen och hade duschat slog huvudvärken till, och även om jag tagit en huvudtablett så spränger det i huvudet fortfarande. Och ändå var det flera timmar sen och jag har t.om hunnit åka hem till lägenheten utan att det blivit bättre. Det är nu man vill bli omhändertagen och uppassad, men icke, jag ligger i soffan ensam och kollar Navy CIS.

Blir nog en tidig kväll iaf, ska jobba imorgon en stund sen blir det att kolla match i heidhallen, en helt okej dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0