Mat och snusk

Kan vara något av det mest intressanta i världen, iaf om man får tro mina kollegor, för alla våra möten handlar om mat och även på något sätt snusk. vi är knasiga, men så är det. Roligt har vi, och det är det viktigaste!

Är förövrigt precis hemkommen från just ett sånt där guidemöte, ett lyckat sådant. Tre timmar betalt möte är rätt okej faktiskt, speciellt när det är så roligt.

Mer idag har jag gymmat, försökt cykla i snö (jag måste vara väldigt dum som försöker med en sådan sak, men men det gick ju nästan), skottat snö från garageuppfarten och byggt en snölykta, en inte allt för händelserik dag men det räckte för att jag skulle bli road.

Nu tänkte jag ta kvällen och gå och lägga mig, imorgon blir det en kanon dag i Grönabur med älskade Sandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0