pensionärsjävlar

Hahaha, tänk om man hade haft en mormor och morfar som gamlingarna i kanal5 serien, dom är råa i mun och häftiga med sina rolatorer, permobiler och käppar.

Annars idag så vaknade jag vid 10 och tog en lugn morgon innan jag städade hela lägenheten. Därefter satt jag och kollade på räddningspatrullen på youtube, asnice med hela barnprogram där när man har tråkigt. Sen gick jag till jobbet och hade inskolning med David, eftermiddagen flöt förbi och sen bar det av till träningen. Kände verkligen av min hals idag, men i övrigt gick träningen bra, så nu blir det att kurera sig lite lagom till drabbningen på torsdag! Viktig match mot kropps är det som gäller!

Nu ska jag fortsätta njuta av pensionärerna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0