snöväder

Jösses, när jag vaknade imorse och drog upp persiennerna och såg den vita marken blev jag lagom besviken, jag som hade tänkt mig en powerwalk i solsken, men istället tog jag bussen ner till brunnsparken och gick till apoteket för att köpa lite småsaker som ansiktskräm och halstabletter. Sen gick jag och solade innan jag tog vagnen till jobbet. Har haft inskolning och jobbat arr idag så lite goa pengar.

Nu sitter jag och kollar på "ung och bortskämd" på SVTplay som handlar om några av sveriges mest patetiska ungdomar, ursch säger jag bara, stackars människor!

en lugn och skön kväll framför tvn!
Imorgon åker jag hem till kba för att biffa på gymmet lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0