snuskhumor

Har jobbat hela dagen idag och när vi alla slutade var vi rejält körda i huvudena och då började vi skämta om snusk, varför händer sånt alltid när man är för trött för att ens tänka? Aja kul var det iaf.

Annars har det inte hänt mycket på jobbet, fått berätta om apbebisarna flera gånger också, sötnosarna!
När jag äntligen orkade gå hem så blev det stekta ägg, smothie och mackor, mums, är hungrig snart igen bara. men men det är så det är.

Ska nog lägga mig på golvet och göra en massa situps eller nått, så att jag iaf får lite träning även om jag är så fruktansvärt trött att jag inte orkar.

Kollar på äntligen hemma och ska nog ringa mamma snart.

Imorgon är jag ledig och då blir det gym!

Tjofräs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0