tidsfördriv

yes, då sitter jag här igen och tänkte plocka ur mig lite som hänt de två senaste dagarna, inte så mycket intressant faktiskt, men ändå.

Igår vaknade jag med världens huvudvärk och var tvungen att ligga kvar i sängen, blä, men som tur var hade det gått över tills nästa gång jag vaknade. Då blev det frukost och sen åkte jag till Kungsbacka för att gymma, men jag fördrev tiden hemma hela dagen och åkte inte till gymmet förrän vid halv sju på kvällen. Fick kört ett benpass och kroppen kändes förvånandsvärt fräsch även om min rygg bråkat lite extra med mig det senaste. När jag kom hem blev det dusch och tv-tittande.

Imorse när jag vaknade hade jag härligt med träningsvärk i rumpan och efter en lugn morgon traskade jag ner till Osteopaten Niclaes, där jag varit stammis i över 5 år, jösses vad tiden går. Det är alltid kul att träffa Niclaes även om han bråkar med min ömma rygg, men när jag går där ifrån mår jag alltid så himla bra i ryggen även om jag är mörbultad, tyvärr så sitter ju inte den känslan så länge och det kostar as mycket, men jag är väldigt glad att han alltid hjälper mig när jag behöver det och det är helt klart värt pengarna!

Nu sitter jag återigen och fördriver tiden, snart är det dags för käk och sen åker jag till träningen, tidig träning är alltid nice. När jag kommer tillbaks till lägenheten ikväll ska jag laga pankakor, är sjukt sugen på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0