två poäng

Idag har det endast varit match på schemat, bortamatch mot Kärra. En match som vi på förhand trodde skulle bli tuff, men den inställningen som vi spelade med i 1a halvlek visade att vi är betydligt bättre, ledning 8-19.
I andra tappade vi koncentrationen och bevakade mest ledningen och vann med 21-32.

Visst är det kul att vinna, och ännu roligare om jag hade fått spela, men icke. Bänkad idag igen, jag är grymt glad över vinsten men jag är sjukt besviken på att jag aldrig får chansen att visa vad jag går för. Jag är så förbannat trött på den där jävla bänken, det är inte okej! Jag behöver matchträning jag också, det här måste det bli ändring på!

Aja, jag får nöja med mig med vinsten, vilket inte är så bara det heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0