vill ha dig hos mig... om igen

I mörkret hos mig.. om igen.. lalala. Den låten fastnade efter kvällens avsnitt av "så mycket bättre" där Christer Sandelin hyllades med grymma versioner.

Aja, den här helgen har hittills varit väldigt blandad. Igår vart det ju match mot Skövde som jag kanske egentligen borde stått över med tanke på min förkyldning, men icke, jag var med som vanligt. Tyvärr spelade vi kasst och åkte på storstryk. Riktigt sur var jag efter matchen men det var inget som lite lyxig mat kunde fixa. Så när jag duschat av mig åkte jag till Kristofer och åt ankbröst, något helt nytt och underbart gott, tur att jag har en sån kompis som är kock. Trevligt sällskap gör ju såklart saken ännu bättre!
Det blev väldigt sent och det snöade som bara den så jag sov hos Kristofer och åkte hem imorse när han skulle till jobbet, och trött var jag så jag gick hem till sängen och sov några timmar till.

Gick upp vid elva igen och skulle ha mött Robin i stan för en fika men han sov så jag gick köpte mig en latte medans jag väntade på mamma, Cissi och Carro. Sen dumpade jag och Carro mammorna och gick och snackade och fönstershoppade lite slött, men oj vad vi hade mycket att snacka om. Vi mötte våra äldre versioner lite senare för att käka innan vi knatade till Universeum för att hämta en grej och så att Carro fick se hur det såg ut.

Jag har haft en kanon dag idag men oj så trött jag är nu, borde snart sova! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0