djupa andetag

djupa andetag, en ledig dag och inte massa grejer som måste göras hade varit skönt, men det lär dröja innan jag får uppleva det igen, suck.

Det är så mycket i skolan nu att jag mest blir frustrerad, men det som gör mig mest frustrerad är att jag inte kan träna när och som jag vill utan det är hela tiden skolarbete som måste göras och träningen blir bortprioterad, det är något jag verkligen inte tycker om, jag fungerar ju inte utan träning, blää!

Annars så flyter dagarna på, det är plugg mest hela tiden även om det händer en hel del kuliga saker också. Det är mycket snack och skratt och i bland även lite sömn på vissa håll men det funkar iaf.

Idag har jag haft "sovmorgon" började 10 istället för 8 men gick som vanligt till fem och dagen avslutades med 4 timmars programmering, lite långtråkigt måste jag säga. Efter skolan hälsade jag på hos Linda i hennes lägenhet, som jag skall hyra under tre månader när hon är i Bryssel och pluggar, ska bli väldigt skönt att ha nära till skolan och förhoppningsvis även hinna träna, lite läskigt att bo ensam dock, jag som är så van att det finns människor runt mig, men jag ska allt klara att bli vuxen jag också.

På vägen hem blev det en vända till freeport och idag kom jag hem med en super-go tröja från WESC, kändes som om jag kunde köpa en snygg tröja när jag köpte en matlab bok för mindre än halva priset. Och sedan jag kom hem har jag varvat fångarna på fortet med matteboken, och det är fan inte lätt matte, jag blir totalt förvirrad flera gånger om och det är riktigt surt när inte ens pappa kan komma till undsättning, aja jag ska ta mig igenom detta också!

Nu blir det sängen, välbehövlig sömn på ingång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0