En riktig kanon kväll

Efter en dags slit på jobbet så mötte jag upp Louise för att köpa lite tacogrejer och sedan begav vi oss upp till mig och pluggade matte en stund innan Sandra kom och joinade. Då lagade vi tacos och kollade på postkodmiljonären och dansfeber, sedan avnjöt vi även lite godis och vindruvor. Nu har tjejorna dragit sig hemåt och jag kollar på Nothing Hill, som är en riktig klassiker som man inte kan sluta tycka om oavsett hur många gånger man ser den.

Det var riktigt roligt att ha en liten myskväll här och snart är det dags att dra sig mot sängen för att ladda upp för ytterligare en dag på jobbet.

Ska nog kolla igenom nått tal i matteboken innan jag somnar också, tjofräs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0