En vanlig helg hemma...

Det är precis vad det är, en helt vanlig helg hemma i kungsbacka!

Igår spenderades eftermiddagen på stan med mamma där en skinnjacka inköptes, mycket bra investering måste jag säga, dyr men bra! Innan dess var jag på jobbet en sväng och åt fredagsfika med barnkalastema och snackade med mina goa arbetskamrater.
Kvällen spenderades sedan i heidhallen, säsongens första match på hemmaplan och efter en sådär inledning kunde vi rycka ifrån och vinna med 26-16 utan att ha spelat riktigt bra, men skönt att piska dit Kungälv iaf. Min egen insats gjordes från bänken, inte roligt men någon ska ju sitta där också, får hoppas att det blir lite speltid framöver för jag hatar bänken och tänker inte spendera en säsong till där!

När jag kom hem till Kungsbacka hade pappa gjort pizza och det var väldigt gott, fick hämta brorsan på fjäråsstation också, sedan blev det dusch och idolrepriser innan jag la mig vid halv 2.

Idag har jag gjort annat duktigt, nämligen hämtat linser, provat ut glasögon och gymmat, riktigt gött.
Nu sitter jag och väntar på att åka till Jönssons på middag. Där ska jag även träffa väldigt mycket trevligt folk, det blir en mini reunion för österrike gänget, tyvärr kan ju inte alla pluggisar komma men vi är några iaf.

Skön bild från vår vecka i österrike

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0