Fredagsmys

Det är riktigt skönt här i min soffa, även om det är lite ensamt...
Det har varit en helt okej dag i skolan idag, med matlab och matte föreläsning och sedan matlab övning som inte gick alls idag, programmet laggade sönder vilket var lite frustrerande. När jag kom hem blev det käk och ombyte för att åka till träningen, tidig träning med damlaget var väldigt skönt denna kväll.
Träningen gick bra och på vagnen hem bestämde jag mig för att det skulle bli pizza och godis framför tvn. Så efter duschen gick jag och köpte godis och pizza och kollade på idol. Nu sitter jag och väntar på att hockeyn ska börja, Heja Frölunda!!!

Imorgon väntar jobb 9.45-16.45 och sedan möter jag upp Louise så går vi och handlar lite ingredienser till tacokvällen och pluggar en stund innan resten kommer. Kommer nog bli en alldeles lagom kväll! 

Nu börjar matchen, tjofräs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0