Kortedala cup

Jag som hade längtat efter en ledig helg med sovmorgon befann mig istället i Lundbystrand kl 7.45 för att dagens första match. Vi mötte Varberg och kunde efter en lite seg inledning vinna med ett antal mål.
Därefter gick jag och mamma ut till Lindholmen och satte oss i solen på bryggan, jag pluggade matte i nästan 2 timmar och fick läst ganska mycket, även räknat några tal, kändes bra.
När jag kom tillbaks till hallen vart det käk och upptaggning inför dagens andra sammandrabbning som vi vann lätt mot GKIK.
Sista matchen för dagen var gruppfinalen mot Njård, en match som inte gick vår väg, vi åkte på stryk, även om vi lyckades spela upp oss i andra, det var jobbigt att spela 3 matcher med bara 8spelare (några småskador uppkom även under dagen), men jag tycker vi gjorde det bra. Efter sista matchen var det många tröttna ansikten och det var riktigt skönt att åka hem och lägga sig i soffan framför en film. Jag har enormt ont i ryggen och skulle egentligen behöva massage men jag är ensam hemma så det får vänta.

Imorgon är det samling 8.20 och sen får vi se vart dagen tar vägen, det är slut ganska tidigt i hallen så att jag hinner hem och plugga iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0