Mör i huvudet

Idag har det varit väldigt svettigt på jobbet, otroligt varmt i regnskogen, urscha! Men men, dagen flöt på ändå och efter ett antal timmar stod jag utmattad innanför dörren här i lägenheten igen. Innan jag duschade fick jag ett ryck och gjorde 100situps bara sådär, små tix som dyker upp när jag inte tränar ordentligt.

Iaf så har jag fått pluggat lite matlab under kvällen men för en halvtimme sen tog huvudet totalstopp och det blev rostmackor och te istället. Nu kollar jag på Ensam mamma söker och om bara några minuter börjar filmen "music and lyrics', den ska ses!

Imorgon är det skola hela dagen och sedan träning och middag med laget. När jag kommer hem blir det väl antagligen att dyka rätt ner i matteboken igen, woho!

I veckan som kommer blir det en hel del skola och plugg men även lite träning och en match. Sedan ska jag faktiskt åka hem lite, sova hemma i sin riktiga säng ska bli såå skönt, be pappa om massvis med hjälp med matten oxå, det behövs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0