Picture perfect memories

Imorse var det samling i Lundbystrand 8.20 för att tagga till A-slutspelets kvartsfinal mot Kolbtn som gick av stapeln 9.10.
Alla var på plats i tid och vi bestämde att trots att vi alla hade våra skavanker skulle ge järnet och visa att det visst går att spela en hel cup med bara en avbytare. Och som vi gjorde det, ni var grymma tjejer, kämpade och slet hela matchen och det gav ett resultat som vi gillade, vidare till semi!

I semin väntade Kärra, en lokal fiende som vi gärna ville slå och vi var sååå nära, men vi fick tillslut stryk med 12-11 och fick nöja oss med en hedersfylld 3dje plats. Men det var nog lika bra eftersom ingen hade orkat lira finalen så ont och så trötta som vi var.  Tack för en grym helg tjejer ni är guld värda ( även om det bara blev brons den här gången).

När jag kom hem blev det dusch och mat innan jag beslutade mig för att sova några timmar innan jag stoppade näsan i matteboken. Jag tror faktiskt jag börjar fatta det där med vektorer nu och tillslut hade jag räknat klart alla uppgifter (utom 2) och ligger inte längre efter veckoplaneringen. Behöver bara läsa klart fyra sidor text också så är allt frid och fröjd.

Nu sitter jag med min godispåse och väntar in kvällen.. Imorgon är det skola som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0