Riktigt nöjd tjej!

Gårdagens nollfinal blev något otroligt lyckad!
Vi möttes upp allihopa vid lejonrtrappan i brunsparken i regnet för att slänga på oss gula regnponchos och slå oss ner i paddan. Vi åkte paddan hela vägen ut till Lindholmen för att ha en otrolig sittning med bordsplacering, supergod mat, grym underhållning och perfekt sällskap. Men innan vi kom till Lindholmen så körde kaptenen fel och släppte oss på Eriksberg. Men när vi väl kom rätt vart det mingel och annat skoj.

Efter en finsittning på drygt 3 timmar bar det av mot fastlandet igen, den här gången med buss. Vi var uppe vid chalmers och FestU vid midnatt och så fort vi kom in så blev det dansgolvet för mig och Michaela. Vid halv 2 börjar det tjuta i hela lokalen och personalen satte på sig gula reflexvästar och började slussa ut folk, vi trodde först det var ett dåligt skämt men insåg ganska snabbt att det handlade om brandlarm och hela lokalen skulle utrymmas, surt. Inget mera FestU den kvällen men istället var det maskinarfest i källarn hos Rustet, riktigt grymt!

Nere i källaren var det varmt och gott, trevligt folk och bärs åt alla, vi hade riktigt jävla kul. Så kul att vi t.om sket i sista tåget! Men Michaelas snälla pappa hämtade oss kvart i fem och vid halv sex somnade en riktigt nöjd tjej... (som lyckats få öl hälld mellan brösten)

När mamma väckte mig vid tolv förut så blev det frulle och redovisning av gårdagen innan jag tog itu med packning och städning inför flytten. Så nu ligger i princip alla mina kläder över hela sängen, badrumsskåpen är urplockade och allt annat viktigt ligger i fina högar för att senare idag bli nerpackade och inkörda till lägenheten på Johanneberg.

Nu ska jag äntligen duscha och därefter blir det lite mat och plugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0