Tagga järnet!!!

Jösses vad det har vart mycket den här veckan men nu är det iaf lördag.
Veckan har som vanligt bestått av både skola och träning och lika mycket skratt som vanligt, jag har riktigt goa kursare.

I torsdags var det schtekgasque också, med tre rätters, champangesprut, uppträdande och massvis med dans. Lite keps lir också, jag var grym på att sätta, hehe. Var hemma sent och uppe tidigt dagen efter för att gå i skolan.

Igår kväll överraskade hela familjen Sandra genom att komma och besöka henne när det var kalas för hennes bror som fyllde år. Så underbart att allt är som vanligt igen när hon äntligen kommit hem. Min underbara bästa vän!



Idag var vaknade jag vid 10 och efter en god frukost åkte jag till gymmet och körde ett härligt bål/axlar pass med mycket fokus på mage, sjukt bra, nu kommer jag må sådär bra resten av dagen. Efter gymmet mötte jag mamma på kungsmässan för att kika efter skor, kom hem med två riktiga puddingar från Raglady, ett par friis&company och ett par bullboxer. Ibland måste man ju passa på när det är rea, love it! 

Nu sitter jag hemma och snart är det dags att göra sig i ordning inför kvällens strapatser, det vankas nämligen nollfinal! Blir upphämtad av Michaelas mamma som kör oss till lejontrappan där vi kommer träffa resten av maskinarna för att sedan åka till hemlig plats och äta middag, det ryktas om en grym kväll iaf. Efter middagen blir det upp till chalmers för att festa loss ordentligt på festU's nollfinal, dit kommer även Sandra och röjer, det ska bli så roligt! Kvällen kommer bli otrolig och jag är så taggad!!!

ikväll dansar jag i dessa nya pjucks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0