Tur att dom finns...

Även om mitt liv är uppochner vänt kaos just nu så finns det tre stabila klippor i mitt liv, min familj! Vad hade jag gjort utan dom, gått under jorden typ! Just nu när jag behöver dom som mest så finns dom där att luta sig emot. Utan mamma, pappa och Filip så hade jag definitivt inte orkat dom här sex veckorna som jag gått i skolan, men nu går det inte längre oavsett hur mycket jag anstränger mig så går inte mitt liv ihop med skolan och efter ett antal tårar och mycket pepp hemifrån så ska jag nu ta ett snack med studievägledaren och försöka lösa ett eventuellt avhopp. Jag har absolut insett att Maskintekniker inte är min grej och definitvt inte den här matten och programmeringen.

Nu blir det förhoppningsvis ett år att fundera på vad jag verkligen vill göra och förhoppningsvis massvis med jobb...

Nu ska jag iaf sova och ta tag i mitt liv, det är dags att resa sig igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0